Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Прісовська Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Прісовська Г. 
Підґрунтя об’єктивації концепту [Електронний ресурс] / Г. Прісовська, О. Антонюк // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. - 2011. - Вип. 52. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_fil_2011_52_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.372 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Антонюк О. В. 
Репрезентанти концепту вода у творах Т. Г. Шевченка [Електронний ресурс] / О. В. Антонюк, Г. Є. Прісовська // Одеський лінгвістичний вісник. - 2014. - Вип. 3. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olinv_2014_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.765 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Прісовська Г. Є. 
Контроль знань іноземних студентів з мови (елементарний рівень) за допомогою тестування на сайті Online Test Pad [Електронний ресурс] / Г. Є. Прісовська, О. В. Іванова // Мова. - 2019. - № 32. - С. 80-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2019_32_16
Мета дослідження - проаналізувати, як іноземні студенти, що навчаються на підготовчому факультеті Одеського національного політехнічного університету, виконують тести контролюючого характеру в режимі online на сайті Online Test Pad. Об'єктом спостереження - педагогічний захід тестування, застосований на платформі Online Test Pad за допомогою критеріально-орієнтованого і нормативно-орієнтованого підходів до класифікації тестів. Предмет дослідження - об'єктивний аналіз досягнень студентів, який дає можливість зробити платформу, та визначення переваг і недоліків такого контролю, його особливостей. Дослідження відбувається в рамках виконання наукової теми кафедри лінгводидактики ОНПУ "Електронні дидактичні засоби як базова компонента інформаційного освітнього середовища для мовної підготовки іноземних громадян" на шляху реалізації проектів щодо створення нових сучасних дидактичних матеріалів для забезпечення ефективного контролю знань із використанням електронних ресурсів у вивченні дисципліни "Мова". Проаналізовано форми і якість діагностики, коригування, контролю знань студентів - процесів, які здійснює викладач мови. У результаті аналізу всіх переваг і недоліків наявних у мережі конструкторів, а також враховуючи мету й завдання контролюючого лексико-граматичного тестування іноземних студентів, що вивчають мову на підготовчому факультеті, ми обрали інтернет-платформу Online Test Pad. Ця платформа, як зазначено на сайті, є безкоштовною, простою у використанні та швидкою в налаштуванні. У процесі тестування з використанням інтернет-платформи оцінка успішності або ж неуспішності набуває нової якості - вона є показником рівня знань студента, що водночас спонукає до розробки подальшого унікального плану навчання для конкретного слухача. Висновки: у реалізації такого адаптивного оцінювання забезпечується диференціація навчання. Така форма роботи підвищує мотивацію студентів, нівелює негативні емоційні моменти (формулу "неуспіху") в навчанні, дає змогу іноземним студентам працювати у своєму індивідуальному темпі, домагаючись позитивних результатів у навчанні.Мета дослідження - проаналізувати, як іноземні студенти, що навчаються на підготовчому факультеті Одеського національного політехнічного університету, виконують тести контролюючого характеру в режимі online на сайті Online Test Pad. Об'єктом спостереження - педагогічний захід тестування, застосований на платформі Online Test Pad за допомогою критеріально-орієнтованого і нормативно-орієнтованого підходів до класифікації тестів. Предмет дослідження - об'єктивний аналіз досягнень студентів, який дає можливість зробити платформу, та визначення переваг і недоліків такого контролю, його особливостей. Дослідження відбувається в рамках виконання наукової теми кафедри лінгводидактики ОНПУ "Електронні дидактичні засоби як базова компонента інформаційного освітнього середовища для мовної підготовки іноземних громадян" на шляху реалізації проектів щодо створення нових сучасних дидактичних матеріалів для забезпечення ефективного контролю знань із використанням електронних ресурсів у вивченні дисципліни "Мова". Проаналізовано форми і якість діагностики, коригування, контролю знань студентів - процесів, які здійснює викладач мови. У результаті аналізу всіх переваг і недоліків наявних у мережі конструкторів, а також враховуючи мету й завдання контролюючого лексико-граматичного тестування іноземних студентів, що вивчають мову на підготовчому факультеті, ми обрали інтернет-платформу Online Test Pad. Ця платформа, як зазначено на сайті, є безкоштовною, простою у використанні та швидкою в налаштуванні. У процесі тестування з використанням інтернет-платформи оцінка успішності або ж неуспішності набуває нової якості - вона є показником рівня знань студента, що водночас спонукає до розробки подальшого унікального плану навчання для конкретного слухача. Висновки: у реалізації такого адаптивного оцінювання забезпечується диференціація навчання. Така форма роботи підвищує мотивацію студентів, нівелює негативні емоційні моменти (формулу "неуспіху") в навчанні, дає змогу іноземним студентам працювати у своєму індивідуальному темпі, домагаючись позитивних результатів у навчанні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.209 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Савєльєв А. О. 
Концептуальні основи та зміст інформаційно-ресурсної підсистеми інформаційно-освітнього середовища мовної підготовки іноземних студентів технічного університету [Електронний ресурс] / А. О. Савєльєв, М. В. Куніцин, Г. Є. Прісовська, Є. З. Колесніченко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2022. - Т. 90, № 4. - С. 136-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2022_90_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 857.065 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Прісовська Г. Є. 
Проблеми створення інтерактивних онлайн курсів мовної підготовки для студентів-іноземців рівня А0-А1 [Електронний ресурс] / Г. Є. Прісовська, О. В. Іванова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2022. - Вип. 66. - С. 104-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2022_66_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 906.487 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського